Home - Hervormd ouderkerk

Wat doen we in de kerk? Antonie en Cora GZB. Diaconaal project Open je Ogen. Inmiddels is het diaconaal project Open je ogen in onze gemeente geintroduceerd. Meer. Planning en huiswerkoverzicht catechese. Planning en het huiswerkoverzicht van de catechese vind je onder CATECHESE. Gemeenteblik online gezichtenboek gemeenteleden. Via de link Gemeenteblik op de website van de Hervormde Gemeente te Ouderkerk ad IJssel. 2935 AE Ouderkerk ad IJssel. 2935 CD Ouderkerk ad IJssel. Wat doen we in de kerk?

OVERVIEW

This site hervormdouderkerk.nl currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have probed four pages within the domain hervormdouderkerk.nl and found zero websites linking to hervormdouderkerk.nl.

HERVORMDOUDERKERK.NL RANKINGS

This site hervormdouderkerk.nl has seen a variation amounts of traffic all through the year.
Traffic for hervormdouderkerk.nl

Traffic ranking (by month) for hervormdouderkerk.nl

Traffic ranking by day of the week for hervormdouderkerk.nl

WHAT DOES HERVORMDOUDERKERK.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of hervormdouderkerk.nl Mobile Screenshot of hervormdouderkerk.nl Tablet Screenshot of hervormdouderkerk.nl

HERVORMDOUDERKERK.NL HOST

We discovered that a single page on hervormdouderkerk.nl took eight hundred and forty-nine milliseconds to stream. I could not observe a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider hervormdouderkerk.nl not secure.
128.140.219.97

SERVER OS

I discovered that this website is utilizing the Apache/2.2.34 (Unix) mod_ssl/2.2.34 OpenSSL/1.0.1e-fips DAV/2 PHP/5.3.29 server.

Home - Hervormd ouderkerk

DESCRIPTION

CONTENT

This site hervormdouderkerk.nl has the following on the site, "Wat doen we in de kerk? Antonie en Cora GZB." We observed that the website also said " Diaconaal project Open je Ogen." It also stated " Inmiddels is het diaconaal project Open je ogen in onze gemeente geintroduceerd. Planning en het huiswerkoverzicht van de catechese vind je onder CATECHESE. Via de link Gemeenteblik op de website van de Hervormde Gemeente te Ouderkerk ad IJssel. 2935 AE Ouderkerk ad IJssel. 2935 CD Ouderkerk ad IJssel. Wat doen we in de kerk?."

VIEW MORE DOMAINS

Actueel Hervormde Gemeente Oudewater - Hekendorp

Hier vind je alle activiteiten die de kerk speciaal voor de jeugd en de jongeren van de Hervormde Gemeente Oudewater - Hekendorp organiseert. Hier vind je alle kringen en verenigingen die de kerk organiseert. Hier vind je alle gebouwen en orgels die de Hervormde Gemeente Oudewater - Hekendorp beheert.

Hervormd Papendrecht Website van Hervormd Papendrecht

Welkom op de website van HervormdPapendrecht. Als gelovigen vormen we een gemeenschap. Het belangrijkste moment van samenkomen zijn de kerkdiensten op zondag. We geloven dat God ons dan wil ontmoeten. Ds GH Molenaar, Doornspijk.

Hervormd Renkum

Europalaan 92, 6871 BZ Renkum. Veldweg 1, 6961 CX Eerbeek.

Hervormde Gemeente Rijssen Welkom

Ja natuurlijk, dat hoort er ook bij! Voor jongeren is er. Veel te doen binnen de kerk. Vrienden, daarvoor heeft de kerk prachtige locaties! Organisten zijn elke week druk bezig met het uitzoeken van. De juiste muziek, stemmen van het orgel en het oefenen. Tot eer van God! Samen naar de kerk. Voor elke kerkdienst is er veel voorbereiding. Natuurlijk de dominee een preek maar ook de kosters. Maken het gebouw perfect in orde. Ook dat is gemeente zijn.